Minicity Ljubljana, kreativno otroško mesto, bo v soboto, 18. maja 2024, med 9.00 in 20.00 za obiskovalce pripravilo pravi raj aktivnosti za družine z otroki do 12. leta na dogodku Nariši nasmeh z Minicityjem. Ves dan bo vstop v Minicity brezplačen, brezplačno dogajanje pa bo potekalo tudi na veliki ploščadi pred Minicityjem in v kotičkih vzdolž Dvorane A v BTC Cityju, kjer isti dan poteka tudi Festival nakupov in zabave. ‬‬‬‬‬‬

V soboto vas v Minicityju čaka nepozabno dogajanje s številnimi brezplačnimi delavnicami, družinskimi poligoni, brezplačnim obiskom Minicityja in veliko nagradno igro, v katero se lahko obiskovalci uvrstijo z zbiranjem žigov in osvajanjem izzivov, ki jih bodo pripravili v različnih kotičkih. Obiskovalci se bodo preizkusili na družinskem poligonu s samokolnicami, otroci bodo sadili medovite rastline, se prelevili v prave gasilce in policiste ter poskrbeli za zdravje zob. Iz odpadne embalaže bodo ustvarjali nove izdelke, risali okuse in se spoznavali s čustvi. Med delavnicami hvaležnosti bodo pisali lepa sporočila in zavrteli kolo sreče, otroke pa bodo razveseljevale tudi različne maskote in še marsikaj drugega. Dogajanje na velikem odru pred Minicityjem bo otvorila Tinkara Fortuna, nato pa bodo za zabavo poskrbeli Čuki in Ribič Pepe.

Vabijo vas, da se tudi vi pridružite brezplačnemu doživetju Nariši nasmeh z Minicityjem, za katerega lahko brezplačno vstopnico prevzamete na povezavi: https://www.minicity.si/si/narisi-nasmeh/, kjer je opisano tudi celotno dogajanje.

Dogodek so omogočili: Minicity, glavni pokrovitelj BTC City in podporniki projekta BAUHAUS, BenQuick, Bambo Nature, Ledo, MAN, Barilla, HP, Cedevita, Gasilska zveza Slovenije, Kamp Menina, glasbena šola DoReWe, VBO, Zollipops ter medijska pokrovitelja dogodka Ringaraja.net in Računalniške novice.

Nariši nasmeh je del Minicityjeve kampanje za pošiljanje pozitivnih sporočil med mladimi, ki bo potekala vse leto: »Ker je v zadnjih letih zaznan porast spletnega ustrahovanja oziroma negativnih komentarjev v spletnem okolju, smo se odločili, da bomo letos na tem področju pripravili veliko ozaveščevalno kampanjo, ki bo mlade usmerjala k pozitivno naravnanim sporočilom in že to soboto začnemo z risanjem prvih nasmehov,« je povedala Manja Plesničar, direktorica marketinga v Minicityju.